Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzekontrowersyjna opinia - w abs'ach nie jestem specem, bo motocykli z tym ustrojstwem z zasady (jak na razie) nie kupuje, ale to raczej abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół... co do wału - uzywanie tego zbednego zelastwa w ostrrym nakedzie jest bez sensu a poza tym honda to raczej specjalizuje sie w sprzetach dla nudziarzy i emerytow, podobnie jak bmw; zreszta wkladanie tegoż do "podroznego enduro" typu gs 1200 to chory pomysł - bo z jednej strony robia szkolenia dla dziadkow jak gsem przejechac sie po kawałku kamienistego terenu a z drugiej jedna niesazczesliwa gleba wałem o skalke lub kamienie, wał sie zsika, obudowa peknie lub cos podobnego i juz mozna swoja emerycka maszyne pakować na lawete - najlepiej w srodu Tybetu...do takich sprzetow - tylko pewny, lekki i tani łańcuch
OdpowiedzBredzisz TXA. Honda dla emerytow? Rozwalenie walu jest tak samo prawdopodobne jak czegokolwiek innego co uniemozliwi dalsza jazde. Zreszta w ciezszy teren jest F800GS tam masz lekki lancuch.
Odpowiedzoczywiscie ze honda celuje coraz bardziej w rynek "emerycki" - ich priorytety to teraz bezpieczenstwo i "odpwoiedzialna jazda" - cbr 900 to byl przelom i mogl na tamte czasy uchodzic za maszyne hardcore - przecinaki z lat 2000 byly juz jednymi z najbardziej bezjajecznych, zeby porownac tylko do pierwszych r1, litrowego gixera 01 albo 05, niektorych zx10 czy potem sporta bmw; podobnie nakedy - nawet nie probowali jak kawa przy z 1000 udawac, ze maja jakiegosostrego sprzeta - a konkurencja prosze bardzo: ducati, aprilia, trumph - wszyscy na podium, o grubym ale mocnym b-kingu nie wspominajac; priorytety hondy teraz to 2cylindrowe popierdziawki, ciezkie turystyki, absy i "bezpieczna, odpwoiedzialna" jazda - idą drogą, z ktorej bmw od 10 lat probuje udziec...firma nie dla mnie...ps. gdybyc mial gowniarzu wiecej doswiadczenia w objezdzaniu roznych sprzetow to bys nie mowil ze bredze :)
OdpowiedzA to dowcip. Czyżby "abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół"? Ćwierć wieku po wprowadzeniu przez BMW abs'u jako wyposażenia, w wielu modelach podstawowego? Teoria tak samo naciągana jak reszta bajek.
Odpowiedznie dowcip tylko prawda - przez 20 lat absy zamiast pomagac to psuly hamowanie, dotyczy to zarowno wypustów bmw jak i np. suzuki (bodaj w pierwszych banditach); krotko mowiac, bylo to jedno, wielkie gowno; za pierwszy udany abs uchodzi c-abs montowany w obu sportach hondy - chociaz ciezki to nie psujacy hamowania na suchym a wydatnie pomagajacy na sliskim; wady - masa i cena - ostatnkio kumpel rozjebal taki po glebie - cena: 6 tys., wniosek - wymontowac i sprawdzic jak bedzie dzialalo bez.... ps. rada - nie wiesz, nie pisz; mimo ze w wikipedii napisali, kto pierwszy zamontowal abs....
OdpowiedzPowtarzasz zasłyszane bajki, aż się zaplułeś. Więcej praktyki, mniej internetów.
Odpowiedzw tym momencie to już kazdy czytelnik widzi, ze niepotzrebnie probowalem dyskutować z debilem...
OdpowiedzŻeby dyskutować to trzeba mieć argumenty, a nie powtarzać plotki zaczytane na forach.
Odpowiedz